Презентація кабінету хімії
Уся робота кабінету хімії проводиться відповідно до плану роботи Центру і сприяє реалізації науково-методичної проблеми - "Підвищення ефективності освітнього процесу шляхом запровадження передового педагогічного і виробничого досвіду ".
Мета роботи кабінету хімії полягає у створенні умом для забезпечення якісної хімічної освіти учнів, формуванні сучасної компетентної особистості випускника, здатного до самостійної творчої діяльності та застосування набутих знань з основ хімії у житті.
Основні завдання кабінету хімії:
· формування компетентного, конкурентоспроможного, успішного учня - майбутнього науковця, фахівця-професіонала зі сформованими предметними компетенціями на уроках, під час організації позакласної та науково-дослідницької роботи з учнями;
· розвиток інтелектуального потенціалу особистості на уроках хімії та в позакласній роботі;
· забезпечення використання викладачем хімії сучасних інноваційних, інформаційно-комунікаційних технологій навчання;
· поповнення матеріально-технічної бази, науково-методичної та фахової літератури, комп'ютерного забезпечення кабінету.
За основу діяльності кабінету взято такі принципи: науковості, системності, логічності, послідовності, доступності, природовідповідності, наочності, практичності, перспективності, здоров'язбереження, успішності.
На вхідних дверях є табличка з написом "Кабінет хімії".
У кабінеті оформлено постійну експозицію. До неї входять:
Ø державна символіка;
Ø інструкція з безпеки праці та пожежної безпеки, правила роботи в кабінеті;
Ø портрети видатних учених-хіміків;
Ø класифікація неорганічних речовин;
Ø таблиця періодичної системи хімічних елементів Д. Менделєєва;
Ø електрохімічний ряд напруг металів;
Ø таблиця розчинності солей, основ і кислот;
Ø критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії.
До змінної експозиції входять:
v виставка кращих учнівських робіт;
v орієнтовні завдання тематичного оцінювання, підсумкової державної атестації, зовнішнього незалежного оцінювання;
v додаткова інформація до навчальної програми;
v краєзнавчі матеріали;
v результати експериментальної та дослідницької роботи учнів;
v завдання та результати учнівських олімпіад, конкурсів, турнірів тощо.
Матеріали експозицій оновлюються при переході до вивчення нової теми.